Daarmee blijft BMW op koers om zijn doelstelling van twee miljoen verkochte wagens in 2014 te behalen. Dat zou voor het eerst in de geschiedenis zijn.

China

De wereldwijde verkoop van de drie merken van de groep, naast BMW ook Rolls-Royce en MINI, steeg in de eerste helft van het jaar met 7 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.

Vooral in China blijft het bedrijf gouden zaken doen, daar steeg de verkoop met maar liefst 23 procent. Meer dan een vijfde van de ruim een miljoen auto's die BWM tussen januari en juni verkocht, waren voor China. (KVDA)

Daarmee blijft BMW op koers om zijn doelstelling van twee miljoen verkochte wagens in 2014 te behalen. Dat zou voor het eerst in de geschiedenis zijn.De wereldwijde verkoop van de drie merken van de groep, naast BMW ook Rolls-Royce en MINI, steeg in de eerste helft van het jaar met 7 procent ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar. Vooral in China blijft het bedrijf gouden zaken doen, daar steeg de verkoop met maar liefst 23 procent. Meer dan een vijfde van de ruim een miljoen auto's die BWM tussen januari en juni verkocht, waren voor China. (KVDA)