Op dit moment zou de fabriek 150.000 voertuigen per jaar moeten produceren voor de Russische markt. Als de vraag volgt, zou de productie kunnen opgetrokken worden tot 300.000 voertuigen, waaronder het nieuwe vier- en vijfdeurs Accent-model.

"Het is een mooi contract dat ons cliënteel diversifieert en dat bewijst dat met het Albertkanaal en het multimodaal karakter van de autonome haven van Luik, we oplossingen kunnen vinden voor het feit dat we niet aan zee liggen", zei Etienne Boton, woordvoerder van de maatschappij.

Op dit moment zou de fabriek 150.000 voertuigen per jaar moeten produceren voor de Russische markt. Als de vraag volgt, zou de productie kunnen opgetrokken worden tot 300.000 voertuigen, waaronder het nieuwe vier- en vijfdeurs Accent-model. "Het is een mooi contract dat ons cliënteel diversifieert en dat bewijst dat met het Albertkanaal en het multimodaal karakter van de autonome haven van Luik, we oplossingen kunnen vinden voor het feit dat we niet aan zee liggen", zei Etienne Boton, woordvoerder van de maatschappij.