Interbrand becijfert de marktwaarde van Apple op 98,32 miljard dollar, een stijging met 28 procent ten opzichte van vorig jaar. In 2011 stond Apple nog op de achtste plaats. De waarde van het merk Google steeg met 34 procent tot 93,29 miljard euro. Na Coca-Cola staat IBM op de vierde plaats, gevolgd door respectievelijk Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Cisco, Disney en HP. Interbrand maakt de lijst sinds 2001 op. Het houdt bij de waardering rekening met de financiële sterkte van de bedrijven en de impact van de merknaam bij het aankoopbeleid. (Belga)

Interbrand becijfert de marktwaarde van Apple op 98,32 miljard dollar, een stijging met 28 procent ten opzichte van vorig jaar. In 2011 stond Apple nog op de achtste plaats. De waarde van het merk Google steeg met 34 procent tot 93,29 miljard euro. Na Coca-Cola staat IBM op de vierde plaats, gevolgd door respectievelijk Microsoft, GE, McDonald's, Samsung, Intel, Toyota, Mercedes-Benz, BMW, Cisco, Disney en HP. Interbrand maakt de lijst sinds 2001 op. Het houdt bij de waardering rekening met de financiële sterkte van de bedrijven en de impact van de merknaam bij het aankoopbeleid. (Belga)