Mode Een sector in crisis? ‘Wat luxe is en voor wie het is bestemd, is onduidelijk geworden. De sector lijkt vaak schizofreen’
Mode Mode voor wanneer de wereld meekijkt: ‘De macht van sport – en vooral van atleten – was nog nooit zo groot als nu’
Design Multi-talent Carl Cash: ‘Dankzij de merken waarmee ik samenwerk, begon ik na te denken over het ethische aspect van mode’
Horloges Horloges TikTok o’ clock: Dient een duur horloge nog als statussymbool voor de rijke, witte gentleman? De tijd tikt, en dus aast de luxehorlogesector op jongere consumenten. Op TikTok en IRL, met hiphop en K-pop — en een gastrol voor Snoopy.
Style Style Hoe modemerken krampachtig proberen relevant te blijven Grenzen vervagen tussen luxe en winkelstraat, tussen mannen- en vrouwenmode, tussen 'avantgarde' en sportswear, tussen 'real life' en cyberspace, tussen Barbie en Balmain. Wat overblijft is één kaleidoscopisch mode-multiversum. Een gulzig multiversum, dat alles op zijn pad verovert en verorbert, van cinema over musea tot horeca.