Twitter-ideeën om klanten te binden

23/09/11 om 11:35 - Bijgewerkt om 11:35

Bron: Trends

Twitter-berichten zijn essentieel om een relatie met uw klanten in stand te houden. Zo kunt u vragen beantwoorden en het gezicht achter het merk tonen. Hier zijn zes ideeën om te band aan te halen.

Schrijf in de eerste persoon ("Ik kijk ernaar uit", "We onderzoeken uw vraag") en gebruik emoticons.

Stuur tweets in het weekend, want ook dan worden ze gelezen.

Organiseer een poll (twtpoll.com). Stel een vraag aan uw volgers en gebruik de resultaten voor uw blog.

Zet uw tweets niet op Facebook of LinkedIn. Dat zijn andere platforms die een andere aanpak vragen.

Gebruik foto's om te laten zien waar u mee bezig bent. Bied een blik achter de schermen. Neem een foto op een event of tijdens een congres.

Maak een blogbericht met het antwoord op veel gestelde vragen. Tweet regelmatig een link naar deze pagina.

Bron: Hubspot.com

Lees meer over:

Onze partners