Wie wordt de Marketeer van het Jaar 2013?

31,335 postes créés depuis 2010, en croissance de 10%. © ThinkStock

Wie volgt Dirk Oosterlinck (bpost) op als Marketeer van het Jaar? Op 14 november weten we het.

Hieronder vindt u in alfabetische volgorde – de vier Vlaamse genomineerden: Peter Claes (VRT), Lucia Soetens (Côte d’Or), Geert Van Aelst (Tiense Suiker) en Stephane Vermeiren (Rabobank.be).

Tussen 30 september en 25 oktober kunnen de lezers van Trends op www.stima.be stemmen op de marketeer die volgens hen de eretitel verdient. De publieksstemmen (naast die van de lezers van Trends ook die van de leden van Stima) tellen mee voor 25 procent. De stemmen van de jury hebben een gewicht van 50 procent in de beslissing. De overige 25 procent komt van de MasterMarketeers.

De uitslag wordt op 14 november bekendgemaakt tijdens een event van Roularta. Er zijn twee laureaten, een Nederlandstalige en een Franstalige.

De Marketeer van het Jaar is een initiatief van Stima (voorheen Stichting Marketing) in samenwerking met Trends en Trends/Tendances. De prijs eert een marketeer die een grote marketingprestatie en een bijdrage aan de ontwikkeling van het marketingvak in België heeft geleverd.

Partner Content