Strategie anders bekeken

07/06/17 om 10:28 - Bijgewerkt om 10:26
Uit Trends van 08/06/17

Toen op 3 april 2010 de iPad werd gelanceerd, merkte de reviewer in Financial Times op dat het gadget te groot was voor een smartphone en te klein voor een echte pc. Het zou nooit doorbreken, oordeelde hij. En verder: "U bepaalt mee de koers van een krant. Zult u de collega's overtuigen een digitale koers te varen? Of zult u het gezonde verstand laten primeren: mensen willen een papieren krant lezen. Mensen zullen nooit bereid zijn te betalen voor digitale content." Zeven jaar later weten we dat de iPad wel is doorgebroken (en nu al wat op zijn terugweg is) en dat kranten die te laat een digitale strategie hebben ontwikkeld in de problemen zijn geraakt.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners