Elke werknemer zijn digitale secretaris

13/06/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 14/06/18 om 11:33
Uit Trends van 14/06/18

Spencer, de digitale assistent voor werknemers, wordt gekoppeld aan de kantoorsoftware Office 365 van Microsoft. De Antwerpse start-up is nauwelijks anderhalf jaar oud. "Het is de kunst niet álle feedback ter harte te nemen."

Spencer, dat in maart is uitgeroepen tot Startup of the Year tijdens de Tech Startup Day in Brussel van de netwerkorganisatie Startups.be, vertrok voor zijn software van een eenvoudig idee. In plaats van werknemers afzonderlijke softwaresystemen te laten gebruiken om vakantie aan te vragen, een vergaderzaal te reserveren, hun werkuren te bekijken of onkosten in te geven, kan dat met Spencer allemaal op dezelfde plek. Je gebruikt niet je computers of je laptop, maar de mobiele app die het bedrijf heeft ontwikkeld. De gebruiksvriendelijke app heeft 25.000 Belgische gebruikers. Spencer mag grote bedrijven als Proximus, DEME, Telenet en Port of Antwerp tot zijn cliënteel rekenen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners