Wijs Groep zet joint-venture voor e-mailmarketing op

07/10/15 om 12:53 - Bijgewerkt om 13:51

Het Nederlandse Yourzine en de Belgische Wijs Groep starten een joint-venture om in België e-mailmarketing te verzorgen voor internationale en Belgische klanten. Voor Wijs is het een belangrijke stap in een koerswijziging nadat het de fusie met sectorgenoot Heaven Can Wait heeft afgeblazen.

Yourzine verzorgt e-mailmarketing voor kleppers als Samsung, Ikea of Albert Heijn. Vanuit 's Hertogenbosch bedient het voornamelijk de Nederlandse markt. Het werkt aan een internationale expansie en daarom wil Yourzine ook actief zijn in België. Veel van zijn klanten zijn ook in ons land actief en willen hier ook hun e-mailcommunicatie professionaliseren. Nu heeft Yourzine een partner gevonden in Wijs Groep. Het Gentse bedrijf stamt af van Netlash, opgericht door Bart De Waele en Dirk Sabbe. Het concentreerde zich eerst op het bouwen en marketen van websites. Naast het webbureau Wijs zijn doorheen de jaren een rist zusterbedrijven gekomen, onder meer usability-expert AG Consult en het adviesbureau sociale media Talking Heads. Dit om zoveel mogelijk noden af te dekken in digitale strategie en communicatie.
...

Verder lezen?

Registreer u en lees elke maand gratis 4
artikelen.

Onze partners