Proximus wil misnoegde Telenet-klanten aan zich binden
Proximus heeft zijn zinnen gezet op misnoegde Telenet-klanten. 55 000 ontevreden klanten hebben reeds een een petitie getekend tegen de verhoogde prijzen van Telenet. Het telecombedrijf hoopt die klanten aan zich te binden.
Proximus komt deze week met een actie om misnoegde Telenet-klanten aan zich te binden. Dat berichten Het Nieuwsblad, de Gazet van Antwerpen en De Morgen. Telenet kondigde aan zijn tarieven te verhogen, waardoor nu al 55.000 klanten een petitie tekenden tegen die verhoging.
“Wij zijn nu al zeker tien procent goedkoper dan Telenet. Met die verhoging wordt dat verschil nog groter. We gaan hen deze week contacteren”, zegt Jan Margot, woordvoerder van Proximus, in Het Nieuwsblad.
Federaal minister van Telecommunicatie Alexander De Croo (Open Vld) gaf alvast zijn fiat, klinkt het. Volgens hem zijn er een juridische bezwaren tegen een groepsaankoop in de telecomsector. (Belga/NS)
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier