INNI Group innoveert in papier: 'Print is niet dood'

14/02/18 om 21:00 - Bijgewerkt op 22/02/18 om 09:38
Uit Trends van 15/02/18

Wat hebben toeristische attracties als het Atomium, het Louvre, Legoland en Madame Tussauds met elkaar gemeen? Ze laten hun toegangskaartjes drukken in Heule, bij Kortrijk. Daar bouwt INNI group aan de grafische onderneming van de toekomst.

"Tickets zijn letterlijk geld waard. We verkopen onze ticketoplossingen in meer dan twintig landen, we zijn marktleider in Europa", stelt David Tielemans (43), de algemeen directeur en bestuurder van INNI group. Tickets zijn goed voor 20 procent van de omzet van de grafische groep. 80 procent van de Europese pretparken doet een beroep op de kennis van de West-Vlamingen, net als voetbalclubs en organisatoren van concerten en evenementen.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 3 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Onze partners