Brouwerij Palm focust niet langer op Palm

31/03/16 om 18:13 - Bijgewerkt op 06/04/16 om 11:32

Brouwerij Palm maakte vorig jaar opnieuw winst, na drie verliesjaren op rij. Dat komt vooral omdat de brouwerij uit Steenhuffel niet langer de focus legt op het eens zo populaire amberbier Palm.

"We hebben een moeilijke periode achter de rug. Dat moeten we niet verhelen", zegt de afscheidnemende CEO Jan Vandenwyngaerden (61). "Maar we zijn tevreden dat we de bocht hebben genomen. We zochten en vonden een nieuwe toekomst, zonder dat we onze waarden en wortels moesten verloochenen." De CEO kan in mei in schoonheid afscheid nemen. Na meer dan een decennium aan het hoofd van de brouwerij geeft hij om familiale redenen de fakkel door.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

Nieuwsbrief

Ontvang elke middag een update van het belangrijkste economische nieuws in uw mailbox!

TrendsInformation Services

Permanent verbonden

Permanent verbonden

Nauwelijks 20 jaar geleden verschenen de eerste pc's met internetverbinding. Vandaag ...

Onze partners