'Wij werpen een dam op tegen de volatiele melkprijzen'

08/09/15 om 16:16 - Bijgewerkt om 16:18

Bron: Trends

De trappistenpaters van Westmalle brengen een nieuw product op de markt: een kaas die in de abdij wordt gemaakt. Ze willen meer toegevoegde waarde halen uit de melk die in eigen huis wordt geproduceerd.

Na het wereldberoemde trappistenbier brengen de paters van Westmalle een nieuw product op de markt: een kaas. "Kaas met melk van eigen koeien", luidt de baseline. De kaas wordt gemaakt in het 300 hectare grote abdijdomein in de Kempen, en dat wordt als een troef uitgespeeld. In de stal staan 450 koeien, waarvan er 200 melk geven.
...

Verder lezen?

Lees elke maand gratis 4 artikelen

Ik registreer mij Ik ben al geregistreerd
of

Trends-abonnees hebben onbeperkt toegang tot alle artikelen van Trends

Ik neem een abonnement Ik ben al abonnee

TrendsInformation Services

Onze partners