(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement

Voor de Dior pre-fall 2019 mannenshow creëerde art director Peter Philips een cyber-chic make-uplook. Maar ook deze merken brachten recent nog een make-up-, verzorgings-tt of grooming-lijn voor mannen op de markt. Hoe space-geïnspireerd het wordt kiest u uiteraard zelf.

Oh boy!

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

Dit najaar lanceerde ook Chanel haar eerste make-uplijn voor mannen, Boy De Chanel. Sinds november online en vanaf januari in de Chanel-boetieks: een foundation, lipbalsem en een wenkbrauwpotlood. Voor een egalere versie van jezelf en meer zelfvertrouwen, met de nadruk op een natuurlijk resultaat, chanel.com.

Snel getemd

-
© Press

Rimmel for Men houdt het op vier producten, speciaal ontwikkeld voor meer verfijnde wenkbrauwen en verzorgde gezichtsbeharing. Een Hold & Groom Wax Crayon, Fix & Tame Cear Gel, Define & Fill Fiber Pencil en Brow & Beard Filling Powder (van een democratische 7,95 tot 9,99 euro) temmen zelfs de meest weerbarstige gezichtshaartjes. De vier foolproof producten zijn exclusief verkrijgbaar bij bol.com.

Happy hairdays

Het hoeft niet altijd make-up te zijn: Seb Man is een nieuwe haircare-, styling- en groominglijn die je helpt om moeiteloos jezelf te zijn. De producten (3,90 tot 30, 90 euro) halen hun kracht bij de guarana-plant en geuren naar een mix van peperkorrels, bergamot en warme amber.

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

Nu verkrijgbaar bij de Sebastian Professional; The Gent, The Protector en The Smoother volgen vanaf januari, sebastianprofessional.com.

Goed voornemen

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

Belgisch organisch voedingssupplementenmerk Pack’D bezorgt je niet alleen energie maar wil ook het maximum halen uit je immuunsysteem, botten, hersenen enz. De feestelijke versie van hun Essentials Box glijdt om de twee weken in de brievenbus. Daaruit haal je dagelijks een Dawn- en Dusk-pakje haalt, goed voor twee keer per dag vier essentiële supplementen, packd.be.

Frisse uitstraling

Lichaamsgeurtjes zijn nefast voor de uitstraling… OY to the rescue: het nieuwe Belgische merk houdt het natuurlijke zweetproces niet tegen terwijl het wél geurtjes aangepakt. De actieve bestanddelen in de OY Deo Wash of Deo Scrub neutraliseren de activiteit van de micro-organismen die de geur veroorzaken en de huidflora wordt geoptimaliseerd zonder dat de natuurlijke zuurtegraad wordt aangetast. Minstens 24 uur lang heb je geen last van onaangename geurtjes (of: gele kringen op hemd). De OY Deo Wash is optimaal voor gevoelige oksels, de liesstreek en huidplooien. De OY Deo Scrub bevat natuurlijke scrubpartikels die perfect zijn voor gebruik op de voeten en behaarde oksels.

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

OY Deo Scrub (26,40 euro) of Deo Wash (24,60 euro), in de apotheek en via oycare.be.

Functioneel gesmeerd

Het Zweedse merk Verso Skincare lanceert een intens voedende crème die elk huidtype, ongeacht leeftijd, geslacht of type, zacht en gehydrateerd de winterkou helpt doorstaan. Ook geschikt voor wie het hele jaar door een droge huid heeft. Verso Skincare werkt met een beperkt aantal ingrediënten per product (hier: niacinamide, haverextracten, optim hyal en sheaboter) voor een gezonde huidverzorging met hoge functionaliteit.

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

Verso Nourishing Cream, 115 euro, verkrijgbaar bij Senteurs d’Ailleurs (Brussel + webshop), Verso (Antwerpen), Fin du Jour (Antwerpen, Gent, Kortrijk + webshop) en Blos (webshop), versoskincare.com

Blij van mijn lijf

(Oksel)fris aan de feestdis: van mannenmake-up tot voedingssupplement
© Press

A?sop maakt kwaliteitsverzorgingsproducten voor gezicht, lichaam en haar met ingrediënten die een bewezen veiligheid en doeltreffendheid hebben. Sinds kort shop je het complete assortiment in de flagships op de Antwerpse Kammenstraat en Brusselse Naamsestraat bovenop verkoopunten als Senteurs d’Ailleurs (Brussel), The Recollection (Antwerpen), Fin du Jour (Gent, Antwerpen, Kortrijk) en Skins (Gent), aesop.com

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content