Shop
Neem of schenk een abonnement
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Beleggen
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Geld en Immo
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Opinie
Events
Video
Podcasts
Kanaal Z
Beleggen
Geld en Immo
Nieuws
Opinie
Events
Neem of schenk een abonnement
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Adviezen voor beleggen
Beleggen voor beginners
Chat Trends Beleggen
Onze portefeuille
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Immo
Vastgoedgids
Sparen
Belastingen
Pensioen
Consumeren
Verzekeren
Rechten
Investeren
Geld en Immo
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Clever Together
AI innovators
Nieuws
Opinie
Events
Video
Podcasts
Shop
Neem of schenk een abonnement
Nieuws
Zes mooie auto’s
Renault is ervan overtuigd dat klassieke berlines nog lang niet uitgeteld zijn. Vandaar deze Talisman, nu ook te krijgen als break. Een autotype waarvoor de Fransen een minder vulgaire term dan break verkiezen. Dit is dus de Talisman 'Grandtour'. En die 'grand' is deze keer voor geen vierkante centimeter gelogen.
© GF
Redactie Trends
02-03-2016, 09:00
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 08:02
Samenstelling: Jo Bossuyt.
Renault is ervan overtuigd dat klassieke berlines nog lang niet uitgeteld zijn. Vandaar deze Talisman, nu ook te krijgen als break. Een autotype waarvoor de Fransen een minder vulgaire term dan break verkiezen. Dit is dus de Talisman ‘Grandtour’. En die ‘grand’ is deze keer voor geen vierkante centimeter gelogen.
© GF
Alpina verheft de Business Class van BMW naar First Class. Meer luxe voor het interieur, (nog) meer paarden onder de kap. Een vingeroefening die het Duitse huis voordien ook toepaste op de 6 Gran Coupé: de V8 van de Alpina B6 Biturbo GC laat 600pk los. Loslopend wild als het ware.
© GF
Van 0 tot 210 per uur de voorligger volgen. De snelheid aanpassen aan de beperking op de borden. Remmen wanneer er gevaar loert. Anticiperen op hindernissen die je zelf nog niet ziet want die achter de volgende bocht liggen. Parkeren in alle mogelijke richtingen. De nieuwe Mercedes E-Klasse doet het allemaal alleen. En wat hij zelf doet, doet hij beter.
© GF
Pardon? Jaguar dat een SUV bouwt? Dat is toch bijna niet te geloven? Wie had nu gedacht, laat staan verwacht. Maar jawel, hij staat wel degelijk in de showroom. Ziehier de F-Pace. Want je moet hem zien om het te geloven.
© GF
Er zijn nog mensen die auto’s bouwen gewoon uit liefde voor wagens. Neem bijvoorbeeld de Fransen Anthony Jannarelly en Frédéric Juillot. Hun samenwerking baarde deze benevelend mooie hommage aan de jaren zestig op, de Jannarelly Design-1. Ze zullen er welgeteld dertig van bouwen. Soms dienen auto’s meer om de ogen te strelen dan om mee rond te rijden.
© GF
Kia huist onder hetzelfde dak als Hyundai. Synergie is er vaste prik. Na de Tucson, vorig jaar gelanceerd bij Hyundai, komt nu de Sportage bij Kia. Dezelfde genen, gemeenschappelijke onderdelen. En toch zie je een totaal andere wagen.
© GF
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content