‘Liefde voor het product van je werkgever is belangrijk’
WIE
Anna Vandenabeele (31)
IS
Marketingmanager bij bouwbedrijf en projectontwikkelaar Hectaar
WAS
“Na mijn studie kwam ik in de reclamesector terecht, waar ik vijf jaar heb gewerkt als accountmanager voor verschillende bureaus”, vertelt Anna Vandenabeele. “Toen ik merkte dat ik mijn creativiteit niet kwijt kon in die functie, stapte ik over naar de andere kant: marketing. Ik werd allroundmarketeer bij de uitgeverij die Keure. Ik leerde er enorm veel bij over de uitgeefwereld en de juridische sector. Het was fijn om de marketing van die Keure Professional Publishing verder uit te bouwen en er mijn stempel op te drukken. Met een gerust hart verlaat ik de uitgeverij.”
WIL
“Door corona heb ik gemerkt dat het belachelijk is elke dag meer dan twee uur in de auto te zitten van en naar het werk”, gaat Vandenabeele door. “De tijd die je uitspaart door thuis te werken, is gigantisch. Dichter bij huis werken was dus een belangrijk criterium voor mijn volgende baan. Daarnaast vind ik het belangrijk dat ik blijf bijleren en groeien in mijn werk. Toen ik merkte dat er geen groeimogelijkheden meer waren in mijn vorige functie, besloot ik een nieuwe stap te zetten. Zo kwam ik bij Hectaar terecht.”
“Interesse hebben in het product of de dienst van je werkgever is belangrijk”, zegt ze. “Ik ben enorm geïnteresseerd in interieur en architectuur. Dat ik als marketing- en communicatieverantwoordelijke die liefde kan combineren met mijn liefde voor communicatie en creativiteit is super. Ik mag de marketing bij Hectaar volledig uitbouwen. Ik zal de visibiliteit, online en offline, en de bekendheid van Hectaar verhogen. Het is een uitdaging mijn steentje te kunnen bijdragen aan de groei van ons bedrijf.”
VRIJE TIJD
“Lekker eten, schrijven, lezen, architectuur en design.”
Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier