Dream big, act smart: wat is jouw droom?

© Getty Images/iStockphoto
SAP
Partner Content

Partner Content verbindt organisaties met de lezers van en doet een beroep op de specialisten van Roularta Brand Studio voor tekst en illustraties. De inhoud wordt eventueel aangebracht door de partner en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

4 mei 2018, 09:41 Bijgewerkt op: 20 juli 2022, 08:01

Een goed draaiende zaak, een onderneming die mooie resultaten neerzet, tevreden klanten, … het zijn, voor velen onder ons, herkenbare elementen. Of het nu gaat over bedrijfsleiders van multinationals, zaakvoerders van KMO’s of zelfstandigen – ze worden allemaal gedreven door dezelfde passie om hun droom waar te maken: een succesvol bedrijf uitbouwen of… hebben ze andere dromen? SAP gaat op zoek naar dé droom van Belgische bedrijven.

Het is iets dat je niet meteen verwacht van een softwarebedrijf zoals SAP: een zoektocht naar ‘Big Dreams’…

Alain Georgy, Managing Director SAP België & Luxemburg: ‘Dream Big, Act Smart’ brengt 2 kernelementen samen die kenmerkend zijn voor SAP: het runnen van een bedrijf & innovatie. Bedrijven staan voor grote, maatschappelijke uitdagingen. Er wordt nu veel meer van hen verwacht dan vroeger. Economisch relevant zijn, volstaat niet langer. Bedrijven moeten ook maatschappelijk flexibel zijn. Wij helpen hen daarbij door innovatie en technologie aan te leveren.

Alain Georgy
Alain Georgy

Voor grote bedrijven lijkt dat een haalbare kaart, maar wat met KMO’s?

A. Georgy: Hét grote voordeel van SAP is dat wij wereldwijd oplossingen ontwikkelen. Voor 25 verschillende sectoren hebben we apps uitgewerkt en elke dag komen er nieuwe best practices bij. Dat zorgt ervoor dat we over een ontzettend breed platform beschikken. Als bedrijf vertrek je dus niet van 0 maar kan je verder bouwen op bestaande innovatie in de cloud. Net die unieke mix van innovatie, cloud en bestaande apps zorgt ervoor dat je heel snel aan de slag kan.

Hoe linken jullie dit alles aan dromen? Dream Big…?

A. Georgy: Bedrijven durven groots te dromen en hebben slimme ideeën. Dat ondervinden we elke dag opnieuw bij onze klanten en dat willen we nog meer stimuleren. Ook, en misschien vooral, bij KMO’s. Zij moeten opboksen tegen grote spelers. Hun dromen zijn dezelfde, maar om ze te realiseren, moeten KMO’s sneller kunnen reageren, slimmer zijn. Met onze ‘Dream Big, Act Smart’ campagne willen we hen inspireren door bedrijven zélf aan het woord te laten.

Tom Aerden
Tom Aerden© Benedicte Maindiauxx

Jullie doen dit niet alleen…

Tom Aerden, Channel Director: SAP biedt de innovatieve technologie en onze partners begeleiden klanten om die technologie om te zetten in business. Dat vereist een heel nauwe, co-creatieve aanpak tussen partner en klant. Met ‘Dream Big, Act Smart’ willen we aantonen dat, dankzij onze ervaring & de samenwerking met partners, ook minder grote tot zeer kleine bedrijven hun droom kunnen waarmaken.

Belgische bedrijven koesteren grootse dromen. In tijden van digitale transformatie, blijven ze ambitieus en zien ze heel wat mogelijkheden. Zes bedrijven getuigen over hoe zij samen met SAP en zijn partners digitale toepassingen ontwikkelen om zich klaar te stomen voor de toekomst. Lees hier de verhalen van tevreden klanten.