Contact met klant behouden

Geert Degezelle

WIE

Geert Degezelle (44)

WORDT

CEO van de IT-specialist Cheops

WAS

“Als ingenieur heb ik meer dan twintig jaar managementervaring in de IT- en de telecomsector, zowel in grote als in kleine bedrijven. Ik begon mijn loopbaan bij een IT-integrator. Daarna ging het richting Telindus, dat door het toenmalige Belgacom overgekocht werd. Ik heb tijdens mijn loopbaan enkele overnames meegemaakt. In 2008 kreeg ik de kans zulke groeitrajecten te begeleiden. Ik maakte kennis met tal van domeinen, maar ik miste het contact met de klanten. Na verloop van tijd kreeg ik de vraag de CEO van Telindus Nederland te worden. Dat ben ik vier jaar lang geweest. Maar ik zocht een beter evenwicht tussen mijn privéleven en mijn professionele leven. Daarom ging ik op zoek naar een bedrijf dat aansloot bij mijn DNA en bijmijn ambities. Ik ken Cheops al jaren als een snelgroeiende speler in de markt van IT & business technology services.

WIL

“Als CEO wil ik bijdragen tot de verdere groei en ontwikkeling van ons bedrijf. We zijn een duidelijke groeier. Wij focussen fors op cloud en managed services, waar heel wat innovativiteit bij komt kijken. Het bedrijf doet me denken aan wat ik in Nederland heb gezien: het speelt kort op de bal, is relevant en innoveert constant. Dat trok mij aan, en die lijn wil ik ook volgen. Ik zie het als mijn persoonlijke investering om elke medewerker zo goed mogelijk te leren kennen, op alle niveaus. Het is cruciaal daar tijd voor te maken.”

VRIJE TIJD

“Verveling is me vreemd. Aangezien ik professioneel vaak met mijn hoofd bezig ben, werk ik buiten het werk graag met mijn handen. Ik heb in avondonderwijs een diploma van souschef gehaald, wat betekent dat ik vaak in de keuken sta. Voorts doe ik aan fotografie, ik lees veel boeken, vooral managementliteratuur, ik zeil graag en ik doe een poging beter te worden in golf.”

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content