Autogamma’s die uitbreiden en vernieuwen

Audi bereidt zijn internationaal productieverbond voor op de mobiliteit van de toekomst. In Brussel begint in 2018 de serieproductie (batterijen inbegrepen) van de eerste puur elektrisch aangedreven SUV. De productie van de Audi A1 verhuist van Brussel naar het Spaanse Martorell. En dat draagt de productie van de Audi Q3 over aan het Hongaarse Györ. © GF

De autoselectie van Trends Style. Samenstelling: Jo Bossuyt.

Renault wekt submerk Alpine weer tot leven. Inderdaad, die snaken van de legendarische Alpine Renault. De conceptversie mochten we al zien. De uiteindelijke versie zal er maar een snip van afwijken.
Renault wekt submerk Alpine weer tot leven. Inderdaad, die snaken van de legendarische Alpine Renault. De conceptversie mochten we al zien. De uiteindelijke versie zal er maar een snip van afwijken.© GF
Bugatti schurkte eerder al tegen de waanzin aan met de Veyron en nu maken ze het nog gekker. Deze Chiron heeft geen zes- of achtcilinder. Nee, zelfs geen tien- of twaalfcilinder. Wat dan wel? Een zestiencilinder van 1500 paarden. Daarmee haal je een snelheid van 420 kilometer per uur. Er worden er vijfhonderd gebouwd, honderd zijn er al verkocht. Voor 2,5 miljoen euro. Of is het 3 miljoen? Compleet onbelangrijk.
Bugatti schurkte eerder al tegen de waanzin aan met de Veyron en nu maken ze het nog gekker. Deze Chiron heeft geen zes- of achtcilinder. Nee, zelfs geen tien- of twaalfcilinder. Wat dan wel? Een zestiencilinder van 1500 paarden. Daarmee haal je een snelheid van 420 kilometer per uur. Er worden er vijfhonderd gebouwd, honderd zijn er al verkocht. Voor 2,5 miljoen euro. Of is het 3 miljoen? Compleet onbelangrijk.© GF
De beste stekkerhybride waarmee we tot nu toe reden? De BMW 225e Active Tourer. Top in ieder opzciht. Omdat je er alles mee kunt. Zuinig rijden, sportief, comfortabel, in de stad of met het hele gezin op toer. Nu in de winkel voor de prijs van de vergelijkbare dieselversie.
De beste stekkerhybride waarmee we tot nu toe reden? De BMW 225e Active Tourer. Top in ieder opzciht. Omdat je er alles mee kunt. Zuinig rijden, sportief, comfortabel, in de stad of met het hele gezin op toer. Nu in de winkel voor de prijs van de vergelijkbare dieselversie.© GF
Vandaag wil iedereen met een SUV rond scheuren. Maar Volvo maakt een statement: jawel, de break leeft nog. Tenminste toch nog in de huid van deze V90, de station wagon-versie van de onlangs gelanceerde limousine S90.
Vandaag wil iedereen met een SUV rond scheuren. Maar Volvo maakt een statement: jawel, de break leeft nog. Tenminste toch nog in de huid van deze V90, de station wagon-versie van de onlangs gelanceerde limousine S90.© GF
Geen merk dat zijn gamma sneller vernieuwt en uitbreidt dan Renault, toch zoals het de jongste maanden bezig is. Espace, Kadjar, Talisman of Mégane,en nu ook deze Scenic, de spilfiguur van het merk. De vierde generatie is klaar. Helemaal in de nieuwe designrichting van het huis, en dus behoorlijk goed gelijkend op grote broer Espace. Zouden we het een mini-Espace durven te noemen?
Geen merk dat zijn gamma sneller vernieuwt en uitbreidt dan Renault, toch zoals het de jongste maanden bezig is. Espace, Kadjar, Talisman of Mégane,en nu ook deze Scenic, de spilfiguur van het merk. De vierde generatie is klaar. Helemaal in de nieuwe designrichting van het huis, en dus behoorlijk goed gelijkend op grote broer Espace. Zouden we het een mini-Espace durven te noemen?© GF

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content