Het corporate merk 'Medialaan' moet de identiteit van het bedrijf duidelijker maken, maar vooral de sterke televisie- en radiomerken van het huis ondersteunen en verbinden. "Wat 25 jaar geleden begon met één zender, VTM, is ondertussen uitgegroeid tot een familie van sterke radio- en tv-merken", aldus Peter Bossaert, ceo van Medialaan. "Al deze zenders en alle medewerkers voor en achter de schermen verdienen een herkenbare bedrijfsnaam en dat is Medialaan geworden." De naamsverandering werd al begin november vorig jaar aangekondigd. Alle informatie over Medialaan is te vinden op www.medialaan.net. (Belga)

Het corporate merk 'Medialaan' moet de identiteit van het bedrijf duidelijker maken, maar vooral de sterke televisie- en radiomerken van het huis ondersteunen en verbinden. "Wat 25 jaar geleden begon met één zender, VTM, is ondertussen uitgegroeid tot een familie van sterke radio- en tv-merken", aldus Peter Bossaert, ceo van Medialaan. "Al deze zenders en alle medewerkers voor en achter de schermen verdienen een herkenbare bedrijfsnaam en dat is Medialaan geworden." De naamsverandering werd al begin november vorig jaar aangekondigd. Alle informatie over Medialaan is te vinden op www.medialaan.net. (Belga)