Brys herhaalde dat het mankement maandag om 16.00 uur meteen werd opgemerkt door de mensen van Worldline. Er werd meteen gewerkt aan een oplossing en tegen 17.15 uur verbeterde de situatie geleidelijk. Om 18.30 uur werkte alles weer. Brys benadrukte dat het systeem "nooit compleet plat" lag. Brys verontschuldigde zich nog eens bij klanten en kaarthouders. "We begrijpen dat dit incident voor hen op een heel ongelukkig moment kwam." Over de eis van de ondernemersorganisaties om een schadevergoeding te krijgen, wilde ze zich niet uitspreken. "Momenteel ligt de prioriteit bij het herstellen van dit incident en op het monitoren van het systeem." (Belga)

Brys herhaalde dat het mankement maandag om 16.00 uur meteen werd opgemerkt door de mensen van Worldline. Er werd meteen gewerkt aan een oplossing en tegen 17.15 uur verbeterde de situatie geleidelijk. Om 18.30 uur werkte alles weer. Brys benadrukte dat het systeem "nooit compleet plat" lag. Brys verontschuldigde zich nog eens bij klanten en kaarthouders. "We begrijpen dat dit incident voor hen op een heel ongelukkig moment kwam." Over de eis van de ondernemersorganisaties om een schadevergoeding te krijgen, wilde ze zich niet uitspreken. "Momenteel ligt de prioriteit bij het herstellen van dit incident en op het monitoren van het systeem." (Belga)