Sportberline figureert in modeshow

Bij de voorstelling van zijn nieuwste collectie ‘Cheese on Fleek’ tijdens de modeweken in Parijs, koos de Belgische ontwerper Jean-Paul Lespagnard voor een gepersonaliseerde Jaguar XE als eye catcher.

Jaguar lanceerde vorig jaar in september de wereldwijde campagne FEEL XE voor de sportieve berline Jaguar XE. De wagen heeft een uitgekiend design en een perfecte wegligging. Verder is hij uitgerust met de gloednieuwe Ingenium-motoren van het Britse merk. Dat levert uitzonderlijk lage cijfers op voor brandstofverbruik en uitstoot. De wagen met dieselmotor verbruikt 3,8 l/100 km en heeft een CO2-uitstoot van 99 g/km, wat van hem de efficiëntste Jaguar ooit maakt en meteen ook de beste papieren in zijn klasse geeft.

Jean-Paul Lespagnard werd met onder andere Stella McCartney en Emeli Sandé gevraagd als ambassadeur in de FEEL XE-campagne, omdat hij tradities doorbreekt. Later dit jaar stellen ook nog Yuri Vandenbogaerde en Dries Henau, ondernemersduo achter de Wasbar, hun eigen project bij deze campagne voor. De Jaguar XE is verkrijgbaar vanaf 11 juni 2015.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content