In aanwezigheid van een selectief publiek verzamelden de laureaten op het podium om hun prijs te ontvangen. Acteur Koen De Bouw werd uitgeroepen tot Mercedes-Benz Best Dressed Man 2016 in de categorie VIP. Michael & Nathan, de oprichters en ontwerpers van het modelabel O'Rèn, wonnen de award in de categorie BIZZ. Datzelfde duo kaapte ook de award Most Daring Business Man powered by G.H. Mumm weg. Mediaman Peter Van De Veire stond op het podium te glunderen als Most Daring VIP powered by G.H. Mumm. De laureaten van de Mercedes-Benz Best Dressed Man awards 2016 mochten onder meer een prachtig geschenk van het luxemerk Piaget ontvangen.

De laureaten leenden zich de hele avond lang met zichtbaar plezier tot meet en greets en, vanzelfsprekend, vele tientallen foto's en selfies.

Maar ook tal van genomineerden gaven present: kandidaat Slimste Mens, hoofdrolspeler in De Mol en straks televisiepersoonlijkheid Gilles Van Bouwel, de bloggers Luigi Postorio en Grégory De Vos, stichter en CEO van Medi-Market Yvan Verougstraete, make-upartiest Fabrice Condemi, designer en project engineer Steven Maes.

Voor veel ambiance zorgden de hele avond lang de mannelijke mannequins van Terre Bleu, dat ook de hostessen en modellen van Be My Models kleedde. Jessy Van den Berge tekende voor de make-up. Socks & Underwear kwamen op naam van Falke. Maison Degand voegde stijl toe met bow ties. En het was - letterlijk - geen red carpet event geweest zonder Didden & Co.

Bij het onthaal kregen de gasten geen feestneus, maar wel een Cuberdon Léopold. L'Atelier de Bow serveerde doorlopend succulente hapjes. Stephen Vandeperre sloot af met creaties van dessertijs. Aan de stands van G.H. Mumm, Affligem, Strongbow en Chivas werden de glazen goed gevuld.

DJ John Noseda voorzag het event van de passende soundtrack: zijn opzwepende vibes nodigden het publiek uit om, uiteraard altijd stijlvol, uit de bol te gaan. Het Best Dressed Man event bleek hoe dan ook de beste manier om even de Amerikaanse verkiezingen te vergeten.

In aanwezigheid van een selectief publiek verzamelden de laureaten op het podium om hun prijs te ontvangen. Acteur Koen De Bouw werd uitgeroepen tot Mercedes-Benz Best Dressed Man 2016 in de categorie VIP. Michael & Nathan, de oprichters en ontwerpers van het modelabel O'Rèn, wonnen de award in de categorie BIZZ. Datzelfde duo kaapte ook de award Most Daring Business Man powered by G.H. Mumm weg. Mediaman Peter Van De Veire stond op het podium te glunderen als Most Daring VIP powered by G.H. Mumm. De laureaten van de Mercedes-Benz Best Dressed Man awards 2016 mochten onder meer een prachtig geschenk van het luxemerk Piaget ontvangen.De laureaten leenden zich de hele avond lang met zichtbaar plezier tot meet en greets en, vanzelfsprekend, vele tientallen foto's en selfies.Maar ook tal van genomineerden gaven present: kandidaat Slimste Mens, hoofdrolspeler in De Mol en straks televisiepersoonlijkheid Gilles Van Bouwel, de bloggers Luigi Postorio en Grégory De Vos, stichter en CEO van Medi-Market Yvan Verougstraete, make-upartiest Fabrice Condemi, designer en project engineer Steven Maes.Voor veel ambiance zorgden de hele avond lang de mannelijke mannequins van Terre Bleu, dat ook de hostessen en modellen van Be My Models kleedde. Jessy Van den Berge tekende voor de make-up. Socks & Underwear kwamen op naam van Falke. Maison Degand voegde stijl toe met bow ties. En het was - letterlijk - geen red carpet event geweest zonder Didden & Co.Bij het onthaal kregen de gasten geen feestneus, maar wel een Cuberdon Léopold. L'Atelier de Bow serveerde doorlopend succulente hapjes. Stephen Vandeperre sloot af met creaties van dessertijs. Aan de stands van G.H. Mumm, Affligem, Strongbow en Chivas werden de glazen goed gevuld. DJ John Noseda voorzag het event van de passende soundtrack: zijn opzwepende vibes nodigden het publiek uit om, uiteraard altijd stijlvol, uit de bol te gaan. Het Best Dressed Man event bleek hoe dan ook de beste manier om even de Amerikaanse verkiezingen te vergeten.