Shop
Abonneer
Kanaal Z
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Nieuws
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Beleggen
Adviezen voor beleggen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Geld
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Immo
Opinie
Gazellen
KMO-deal
Video
Podcasts
Kanaal Z
Nieuws
Beleggen
Geld
Immo
Opinie
Gazellen
KMO-deal
Abonneer
Z-Nieuws
Trends Talk
Digitaal
Ondernemen
Finance & Beleggen
Consulting & HR
Human Interest
Industrie
Wetenschap & Innovatie
Energie, Duurzaamheid & Mobiliteit
Debatten, webinars & events
Kanaal Z
Ondernemen
Macro-economie & beleid
Inspiratie
Duurzaamheid
Nieuws
Adviezen voor beleggen
Chat Trends Beleggen
Voorbeeldportefeuilles
Checklists
Brusselse aandelen
Internationale aandelen
Obligaties
Opties, derivaten & grondstoffen
Beleggen
Immo
Sparen
Belastingen
Pensioen
Verzekeren
Rechten
Consumeren
Investeren
Geld
Immo
Opinie
Gazellen
KMO-deal
Video
Podcasts
Shop
Abonneer
Nieuws
On the road
Natuurlijk wil Porsche dat zijn 911 de best verkochte sportwagen ter wereld blijft. En dus geeft hij zijn iconische 911 een welverdiende push. Valt meteen op: een nieuw hart onder de kap. Zes cilinders, drie liter en 370 paarden. Scherpere prestaties voor minder benzine. Ook het multimediasysteem krijgt een forse update.
© GF
Redactie Trends
26-11-2015, 00:00
Bijgewerkt op: 20-07-2022, 07:16
Natuurlijk wil Porsche dat zijn 911 de best verkochte sportwagen ter wereld blijft. En dus geeft hij zijn iconische 911 een welverdiende push. Valt meteen op: een nieuw hart onder de kap. Zes cilinders, drie liter en 370 paarden. Scherpere prestaties voor minder benzine. Ook het multimediasysteem krijgt een forse update.
©
GF
Alsof de gewone Aventador nog niet snel genoeg is. Lamborghini serveert een Sport Veloce-versie van zijn dakloze raket op vier wielen. Er komen onder de kap nog eens 50 paarden bij. Daarmee trekt de Aventador SV Roadster vlot een sprintje van nul naar honderd per uur in amper 2,9 seconden. Inderdaad, net als in de formule 1. Er hangt wel een prijskaartje aan zoveel geweld: om en bij de 360.000 euro.
©
GF
Mercedes heeft nu ook een coupéversie van de uitstekende C-Klasse. Bekijk hem en je zegt spontaan dat dit eigenlijk een kleinere S-Klasse coupé is. En wat dan nog? Het verkleinwoord van bloedmooi blijft altijd bloedmooi, ja toch?
©
GF
De S-Klasse heerst al jaren in de klasse van de toplimousines. Ondertussen had BMW met zijn 7-reeks altijd wel de meest dynamische koets in huis, maar het merk kreeg daar nooit prijzen voor. Koerswijziging dus, of toch een halve: de nieuwe 7-reeks die straks in de showroom blinkt, gaat behalve voor sportief voor comfort en luxe.
©
GF
Een paar jaar geleden doopte Hyundai zijn compacte SUV om tot ix35. Blundertje. De naam Tucson, naar het model waarmee het Koreaanse merk in onze contreien groot werd, bleef al die tijd in het collectieve geheugen nazinderen. Dat is bij deze rechtgezet,want ziehier de opvolger van de ix35, de nieuwe …Tucson.
©
GF
Audi komt onder stroom en gaat de concurrentie met Tesla aan. In 2018 zal dat laatste merk niet langer het enige zijn dat elektrische auto’s bouwt met een (relatief) zeer groot rijbereik. In dat jaar verschijnt ook deze e-Tron Quattro in de showroom. Met een rijbereik van maar liefst 500 kilometer.
©
GF
Fout opgemerkt of meer nieuws?
Meld het hier
Partner Content