In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Je oogopslag is het eerst wat mensen aan je zien. Als je die blik verhult achter een zonnebril, moet die bril een weerspiegeling zijn van wie je bent. Zo redeneert het Antwerpse accessoiremerk Komono ook.

‘Come As You Are’ is het thema van de nieuwe collectie van Komono en zelfexpressie staat hierin centraal. De wereld is een melting pot aan unieke, inspirerende individuen en jij bent daar één van. Door middel van je eigen stijl vertaal jij je persoonlijkheid naar de buitenwereld toe. En daarom is een zonnebril van Komono veel meer dan een accessoire. Het is een statement, een tool om uit te drukken wie je écht bent.

100% Belgisch

Komono is een hedendaags accessoiremerk dat in 2009 is ontstaan in Antwerpen. De collecties zijn vernieuwend, kleurrijk en eigentijds en het merk kenmerkt zich met een creatieve en veelzijdige community.

Onze favoriete statement pieces

Zonnebril ‘Alpha Havana’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Kim Limelight’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Lulu Vintage Rose’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Rex Radiate Black’ – € 129.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Malick Daffodil’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Poly Lilac’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Rosie Star’ – € 59.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Zonnebril ‘Jade Willow’ – € 129.

In beeld: de mooiste zonnebrillen die jouw unieke stijl tot een hoger niveau tillen

Op zoek naar nog meer inspiratie? Op Komono.com shop je nog oneindig veel andere modellen. Come as you are, wear Komono.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content