In deze rubriek bevragen we ondernemers over hun ervaringen met carrière en stijl. Delphine Van Goethem nam vijf jaar geleden een bedrijf gespecialiseerd in biologische producten over. Met een tweede label, The Bio Veggie Company, wil ze de Belgen overtuigen dat veggie lekker en toegankelijk kan zijn voor iedereen: 'De volledige biologische markt blijft groeien.'

In deze rubriek bevragen we ondernemers over hun ervaringen met carrière en stijl. Ingrid Ceusters is CEO en bestuursvoorzitter van CEUSTERS nv. In de immobiliënwereld staat ze met kleurrijke details haar mannetje tussen de grijze maatpakken. 'Mijn advies aan jonge vrouwen: maak een statement met je kledij en val op in de massa. Dan moeten mensen wel luisteren.'

In deze reeks bevragen we ondernemernde persoonlijkheden over carrière en stijl. Deze week: Nele Ost, creatief directeur van het vermaarde Belgisch bloemenhuis Daniel Ost - en dochter van. Zij maakte eind maart een permanente stek van hun Knokse winterpop-up. Daar shop je bloemen, planten en decoratie van de hofleverancier, hoofddesigner op de New Yorkse Orchid Show, exposant in de vertrekken van de Japanse Keizer en aankleder van koninklijke huwelijken en Tomorrowland.

In deze rubriek bevragen we bevlogen ondernemers over hoe ze omgaan met carrière en stijl. Deze week: Bie Verheye. Ze startte een jaar geleden haar eigen granolalabel La Favo op, en kon inmiddels al samenwerken met chef Sergio Herman. 'Ik steek mijn ambities niet onder stoelen of banken.'

Interne fout - Knack

Sorry, de pagina kan niet worden weergegeven. Een tijdelijk probleem met de server. Probeer het later opnieuw.