De stijging is volgens woordvoerster Chantal De Pauw van de FOD niet ongewoon. Het aantal klanten is immers eveneens toegenomen. "Wel is het zo dat er in de eindejaarsperiode van vorig jaar geen opmerkelijke verhoging van het aantal klachten was", luidt het. Volgens consumentenorganisatie Test-Aankoop hebben de klachten die bij haar binnenkomen, vooral betrekking op problemen met de realisatie van de aanbieding of met met het feit dat de korting minder groot is dan aangegeven. Toch blijkt uit een enquête van Test-Aankoop dat klanten van social shopping tevreden zijn. Zowel de duidelijkheid van de website, de informatie over de aanbieding als de grootte van de korting halen tevredenheidsscores van meer dan 80 procent. (LOD)

De stijging is volgens woordvoerster Chantal De Pauw van de FOD niet ongewoon. Het aantal klanten is immers eveneens toegenomen. "Wel is het zo dat er in de eindejaarsperiode van vorig jaar geen opmerkelijke verhoging van het aantal klachten was", luidt het. Volgens consumentenorganisatie Test-Aankoop hebben de klachten die bij haar binnenkomen, vooral betrekking op problemen met de realisatie van de aanbieding of met met het feit dat de korting minder groot is dan aangegeven. Toch blijkt uit een enquête van Test-Aankoop dat klanten van social shopping tevreden zijn. Zowel de duidelijkheid van de website, de informatie over de aanbieding als de grootte van de korting halen tevredenheidsscores van meer dan 80 procent. (LOD)