Focus op de ervaring. Video's die vaak worden doorgestuurd zijn opwindend, educatief, amusant, grappig, of een combinatie daarvan. Als u een virale campagne wilt starten, moet er een wow-factor in zitten.
Hou het simpel. Uw video moet zo eenvoudig zijn dat iedereen hem meteen begrijpt en kan gebruiken.
Zorg dat hij makkelijk gedeeld kan worden. Gebruikers willen niet registreren of betalen voor een virale video. Voeg de buttons van sociale media toe zodat de video snel gedeeld kan worden.
Maak iets unieks. Een campagne wordt alleen viraal als het nog niet eerder is gezien.
Voeg een snufje controverse toe. Als u wilt dat er over uw campagne gepraat wordt, kunt u een controversieel thema aanraken.
Maak het persoonlijk. Als gebruikers hun foto of Facebook-profiel kunnen integreren in de video, maken ze deel uit van de ervaring. Dat geeft een onweerstaanbare persoonlijke touch.

Bron: Hubspot.com

Focus op de ervaring. Video's die vaak worden doorgestuurd zijn opwindend, educatief, amusant, grappig, of een combinatie daarvan. Als u een virale campagne wilt starten, moet er een wow-factor in zitten. Hou het simpel. Uw video moet zo eenvoudig zijn dat iedereen hem meteen begrijpt en kan gebruiken. Zorg dat hij makkelijk gedeeld kan worden. Gebruikers willen niet registreren of betalen voor een virale video. Voeg de buttons van sociale media toe zodat de video snel gedeeld kan worden. Maak iets unieks. Een campagne wordt alleen viraal als het nog niet eerder is gezien. Voeg een snufje controverse toe. Als u wilt dat er over uw campagne gepraat wordt, kunt u een controversieel thema aanraken. Maak het persoonlijk. Als gebruikers hun foto of Facebook-profiel kunnen integreren in de video, maken ze deel uit van de ervaring. Dat geeft een onweerstaanbare persoonlijke touch. Bron: Hubspot.com