Antwoord niet op (elektronische) kaarten die niet gepersonaliseerd zijn. Die hebben eigenlijk veel weg van een reclamefolder en doen afbreuk aan het imago van de persoon die aan u gedacht heeft.

Maak een lijst van twintig mensen die u waardeert in uw professionele omgeving. Houd u aan die selectie. Neem de tijd om die mensen iets persoonlijks terug te sturen.

Geef de voorkeur aan een papieren wenskaart - uw eigen creatie met een foto of tekening - en niet aan een internetkaart. Dat is nog een manier waarop u zich kunt onderscheiden in een wereld waar vaak op een krenterige manier wordt bezuinigd.

Bron: L'Entreprise

Antwoord niet op (elektronische) kaarten die niet gepersonaliseerd zijn. Die hebben eigenlijk veel weg van een reclamefolder en doen afbreuk aan het imago van de persoon die aan u gedacht heeft. Maak een lijst van twintig mensen die u waardeert in uw professionele omgeving. Houd u aan die selectie. Neem de tijd om die mensen iets persoonlijks terug te sturen. Geef de voorkeur aan een papieren wenskaart - uw eigen creatie met een foto of tekening - en niet aan een internetkaart. Dat is nog een manier waarop u zich kunt onderscheiden in een wereld waar vaak op een krenterige manier wordt bezuinigd. Bron: L'Entreprise