Gebruiken vrouwen vandaag uw product? Ga vooraf na of uw huidige product toevallig al door het andere geslacht gebruikt wordt. Er is bijvoorbeeld geen mannenproduct dat ook af en toe niet door een vrouw gebruikt wordt.
Plaats uw eerste vrouwenproduct in de mannenrayon. Zelfs als bekend merk is het niet eenvoudig om plaats te vragen op de nu al overvolle supermarktrekken. Veel eenvoudiger is het nieuwe product opnemen in uw al bestaande schapruimte.
Ga niet enkel af op Facebook-fans. Mannenmerken hebben gegarandeerd veel meer vrouwelijke fans op Facebook dan vrouwelijke gebruikers. Concludeer hieruit niet dat deze fans ook op een product zitten te wachten.

Dit is een fragment uit het artikel over gendermarketing, dat vandaag verschijnt in de Bizz-rubriek van Trends.

Gebruiken vrouwen vandaag uw product? Ga vooraf na of uw huidige product toevallig al door het andere geslacht gebruikt wordt. Er is bijvoorbeeld geen mannenproduct dat ook af en toe niet door een vrouw gebruikt wordt. Plaats uw eerste vrouwenproduct in de mannenrayon. Zelfs als bekend merk is het niet eenvoudig om plaats te vragen op de nu al overvolle supermarktrekken. Veel eenvoudiger is het nieuwe product opnemen in uw al bestaande schapruimte. Ga niet enkel af op Facebook-fans. Mannenmerken hebben gegarandeerd veel meer vrouwelijke fans op Facebook dan vrouwelijke gebruikers. Concludeer hieruit niet dat deze fans ook op een product zitten te wachten.Dit is een fragment uit het artikel over gendermarketing, dat vandaag verschijnt in de Bizz-rubriek van Trends.