Verlaat de platgetreden paden en verzin een volledig vrije naam, die niet noodzakelijk uw aanbod beschrijft.
Test de naam niet te veel bij mensen die er geen verstand van hebben. Anders blijft u steken in een eindeloze reeks "leuk" en "niet leuk".
Check of de naam nog beschikbaar is en zo ja, zorg dan voor bescherming. Hetzelfde voor de domeinnaam.
Beschouw het merk als een som van elementen, zoals een naam, een logo en een baseline. Die geven samen zin aan het merk.

Bron: Bénéfik

Verlaat de platgetreden paden en verzin een volledig vrije naam, die niet noodzakelijk uw aanbod beschrijft. Test de naam niet te veel bij mensen die er geen verstand van hebben. Anders blijft u steken in een eindeloze reeks "leuk" en "niet leuk". Check of de naam nog beschikbaar is en zo ja, zorg dan voor bescherming. Hetzelfde voor de domeinnaam. Beschouw het merk als een som van elementen, zoals een naam, een logo en een baseline. Die geven samen zin aan het merk.Bron: Bénéfik