De meest effectieve elevatorpitch...

- heeft een aantrekkelijke opening
- duurt maximaal 40 seconden
- heeft twee kernelementen: wat is het probleem dat u oplost en hoe lost u/uw bedrijf dat op?
- heeft passie voor uw oplossing
- straalt ambitie uit te willen slagen
- is afgestemd op de persoon tegen wie u spreekt (er bestaat niet één algemene elevatorpitch)
- maakt duidelijk wat u zoekt (expertise, financiën, netwerk, klanten, bekende namen, leads...)
- maakt de ander nieuwsgierig en geeft u energie.

Bron: Managersonline.nl

Lees ons artikel over een goede pitch in Trends van 29 maart.

De meest effectieve elevatorpitch... - heeft een aantrekkelijke opening - duurt maximaal 40 seconden - heeft twee kernelementen: wat is het probleem dat u oplost en hoe lost u/uw bedrijf dat op? - heeft passie voor uw oplossing - straalt ambitie uit te willen slagen - is afgestemd op de persoon tegen wie u spreekt (er bestaat niet één algemene elevatorpitch) - maakt duidelijk wat u zoekt (expertise, financiën, netwerk, klanten, bekende namen, leads...) - maakt de ander nieuwsgierig en geeft u energie. Bron: Managersonline.nlLees ons artikel over een goede pitch in Trends van 29 maart.