U kunt zich abonneren of uitschrijven op de nieuwsbrief door hierboven te klikken op de tab 'registreren' of 'registratie wijzigen'.

1 Kennis van de klant. Een goed b2b-marketeer weet goed wie de klanten van het bedrijf zijn - toch zeker de topklanten.

2 Cocreatie is inherent aan de aanpak. Heel wat b2b-bedrijven betrekken hun klanten regelmatig bij onderzoek- en ontwikkelingsprojecten.

3 B2b-bedrijven kregen altijd al feedback van de klant. In een b2b-organisatie werken de verkopers en het personeel dat de dienst levert hand in hand met de klanten. Daardoor krijgen ze feedback over de operationele processen en de dienstverlening vanop de werkvloer bij de klant.

4 Kleiner volume aan conversaties. Het laatste voordeel is dat b2b-bedrijven over het algemeen een kleiner aantal conversaties tellen, waardoor ze makkelijker te beheren zijn.

Bron: stevenvanbelleghem.com

1 Kennis van de klant. Een goed b2b-marketeer weet goed wie de klanten van het bedrijf zijn - toch zeker de topklanten.2 Cocreatie is inherent aan de aanpak. Heel wat b2b-bedrijven betrekken hun klanten regelmatig bij onderzoek- en ontwikkelingsprojecten.3 B2b-bedrijven kregen altijd al feedback van de klant. In een b2b-organisatie werken de verkopers en het personeel dat de dienst levert hand in hand met de klanten. Daardoor krijgen ze feedback over de operationele processen en de dienstverlening vanop de werkvloer bij de klant.4 Kleiner volume aan conversaties. Het laatste voordeel is dat b2b-bedrijven over het algemeen een kleiner aantal conversaties tellen, waardoor ze makkelijker te beheren zijn.Bron: stevenvanbelleghem.com