1. Zet uw foto erop
Crowther vindt dat elke professional een visitekaartje moet hebben met foto. Hoe moet men anders nog weten wie u bent na afloop van een druk congres?

2. Laat verschillende kaartjes maken Ook als u voor een groot bedrijf werkt dat u standaardkaartjes geeft, is het aan te raden nog een extra, persoonlijk kaartje te laten maken met uw contactgegevens en foto.

3. Zet er iets extra's op
Verleid ontvangers contact op te nemen door bijvoorbeeld gratis advies op uw kaartje te zetten.

4. Doe iets met de achterkant
De achterkant van uw visitekaartje kunt u gebruiken voor twee dingen: ofwel om aantekeningen op te maken, ofwel voor een extraatje dat mensen verleidt contact met u op te nemen.

5. Laat ruimte vrij voor aantekeningen
Het maakt niet uit of dit op de voor- of achterkant is, maar zorg dat er ergens ruimte is om een paar aantekeningen te maken.

6. Laat uw adres weg Vaak zijn een telefoonnummer en e-mailadres genoeg. Wel kunt u uw Facebook- of LinkedIn-adres vermelden.

7. Overweeg een afwijkende vorm of ander formaat
Een extra groot of dubbelgevouwen kaartje, of een kaartje in een andere vorm zijn prima manieren om uzelf te onderscheiden, vooral als u een creatief beroep hebt.

Bron: Managersonline.nl

1. Zet uw foto erop Crowther vindt dat elke professional een visitekaartje moet hebben met foto. Hoe moet men anders nog weten wie u bent na afloop van een druk congres? 2. Laat verschillende kaartjes maken Ook als u voor een groot bedrijf werkt dat u standaardkaartjes geeft, is het aan te raden nog een extra, persoonlijk kaartje te laten maken met uw contactgegevens en foto. 3. Zet er iets extra's op Verleid ontvangers contact op te nemen door bijvoorbeeld gratis advies op uw kaartje te zetten. 4. Doe iets met de achterkant De achterkant van uw visitekaartje kunt u gebruiken voor twee dingen: ofwel om aantekeningen op te maken, ofwel voor een extraatje dat mensen verleidt contact met u op te nemen. 5. Laat ruimte vrij voor aantekeningen Het maakt niet uit of dit op de voor- of achterkant is, maar zorg dat er ergens ruimte is om een paar aantekeningen te maken. 6. Laat uw adres weg Vaak zijn een telefoonnummer en e-mailadres genoeg. Wel kunt u uw Facebook- of LinkedIn-adres vermelden. 7. Overweeg een afwijkende vorm of ander formaat Een extra groot of dubbelgevouwen kaartje, of een kaartje in een andere vorm zijn prima manieren om uzelf te onderscheiden, vooral als u een creatief beroep hebt. Bron: Managersonline.nl