Daan Killemaes is economist (KUleuven) van opleiding. Sinds 2010 leidde Johan Van Overtveldt die naar de politiek overstapt, het weekblad. De directie van Roularta Media Group dankt Johan Van Overtveldt uitdrukkelijk voor zijn inspanningen voor het magazine.

Trends Magazine is een van de weinige gedrukte media dat zowel in losse verkoop als in abonnementen groeide het afgelopen jaar. Ook de reclame-inkomsten van het blad zitten tegen de gangbare trend in in stijgende lijn. Dankzij de website trends.be, de opleidingen die het magazine organiseert en de succesvolle events die op de rails werden gezet (Manager, CFO, HR,... van het Jaar) is Trends naast het belangrijkste economisch informatiekanaal ook een ijzersterk merk geworden.

Lees ook 'Johan Van Overtveldt maakt de overstap naar N-VA'

Daan Killemaes is economist (KUleuven) van opleiding. Sinds 2010 leidde Johan Van Overtveldt die naar de politiek overstapt, het weekblad. De directie van Roularta Media Group dankt Johan Van Overtveldt uitdrukkelijk voor zijn inspanningen voor het magazine. Trends Magazine is een van de weinige gedrukte media dat zowel in losse verkoop als in abonnementen groeide het afgelopen jaar. Ook de reclame-inkomsten van het blad zitten tegen de gangbare trend in in stijgende lijn. Dankzij de website trends.be, de opleidingen die het magazine organiseert en de succesvolle events die op de rails werden gezet (Manager, CFO, HR,... van het Jaar) is Trends naast het belangrijkste economisch informatiekanaal ook een ijzersterk merk geworden.Lees ook 'Johan Van Overtveldt maakt de overstap naar N-VA'