Het pralinemerk besefte dat een verjongingskuur nodig was. "Godiva moest meer worden dan een geschenkje voor de grootouders." Niets ontsnapte aan de verandering: er kwamen nieuwe soorten pralines, nieuwe verpakkingen en een nieuwe prijzenpolitiek. "Sinds 2011 ben ik senior marketingmanager voor Europa en het Midden-Oosten", vertelt Willemart. Het doel: dubbel zo groot worden in vijf jaar. Voor elk land geldt een andere strategie, afhankelijk van de concurrentie en de plaatselijke cultuur.

"Ik hou ervan een verhaal te vertellen, het verhaal van Godiva, en te luisteren naar de reacties. Het laatste wat ik wil, is een behoefte creëren. Een product moet een geschiedenis hebben. Het marketingbudget van Godiva is verre van onbeperkt, waardoor we moeten terugvallen op de basis, op de kwaliteit van de producten en van onze mensen."

Het pralinemerk besefte dat een verjongingskuur nodig was. "Godiva moest meer worden dan een geschenkje voor de grootouders." Niets ontsnapte aan de verandering: er kwamen nieuwe soorten pralines, nieuwe verpakkingen en een nieuwe prijzenpolitiek. "Sinds 2011 ben ik senior marketingmanager voor Europa en het Midden-Oosten", vertelt Willemart. Het doel: dubbel zo groot worden in vijf jaar. Voor elk land geldt een andere strategie, afhankelijk van de concurrentie en de plaatselijke cultuur. "Ik hou ervan een verhaal te vertellen, het verhaal van Godiva, en te luisteren naar de reacties. Het laatste wat ik wil, is een behoefte creëren. Een product moet een geschiedenis hebben. Het marketingbudget van Godiva is verre van onbeperkt, waardoor we moeten terugvallen op de basis, op de kwaliteit van de producten en van onze mensen."