De Young Marketing Company of the Year is de producent van duurzame schoonmaakmiddelen Brauzz. De jury, voorgezeten door Accent-CEO Anouk Lagae, was onder de indruk van de sterke analyse en de digitale st...

De Young Marketing Company of the Year is de producent van duurzame schoonmaakmiddelen Brauzz. De jury, voorgezeten door Accent-CEO Anouk Lagae, was onder de indruk van de sterke analyse en de digitale strategie waarmee een divers team de wereld van de schoonmaakproducten op haar kop wil zetten. De prijs voor de Marketing Leader(ship) of the Year ging naar Lise Conix, de nieuwe CEO van de schoenwinkelketen Torfs. De jury ziet haar als een voorbeeld van de empathische leiders die de wereld nodig heeft, en prijst de shift van het merk om digitaal winstgevend te worden met een klantvriendelijke webwinkel. Ze verbreedde de keten door er mode en lifestyle aan toe te voegen. De Marketing Company of the Year is Alken-Maes Cristal. Het biermerk haalde het met zijn keuze voor authenticiteit in een geïndustrialiseerde en zeer concurrentiële pilsmarkt. Voor Cristal zet het bedrijf alle marketingzeilen bij. Het stelt de lokale brouwerijsite centraal, zet in op duurzaamheid en zet de passie van de makers in de verf.