‘Prijs is een boost voor het team’

WIE

Nathalie Rahbani (39)

IS

Brand, media and communications director bij Telenet in de consumentenmarkt en Advertising Personality of the Year 2019, een gezamenlijk initiatief van het reclame- en marketingvakblad Pub en de UBA (Unie van Belgische Adverteerders).

WAS

Nathalie Rahbani startte in 2003 bij het reclamebureau VVL/BBDO, waar ze als student communicatie aan HAM (nu Thomas More Hogeschool) stage gelopen had. De interesse voor communicatie en vooral voor reclame groeide door MTV. “Dat was toen een coole zender”, zegt Rahbani. “Hij bracht iconische spots, die bij ons de talk of the town waren. Dat was vanuit het niets een merk creëren en positioneren. Van die wereld wilde ik deel uitmaken.”

Na acht jaar ging ze naar Duval/Guillaume en drie jaar later naar Telenet, waar ze communicatiemanager voor de residentiële markt werd. “Het merk sprak me aan. Toen ik er de eerste keer binnenkwam, bruiste het in het atrium en voelde je de dynamiek.”

Nathalie Rahbani noemt haar bekroning tot Advertising Personality of the Year “vooral een heel fijne verdienste en een boost voor het team. Dat werkt hard, met veel passie en goesting. Het is dan wel een persoonlijke prijs, maar het gaat mij ook om het team. Teamwork makes the dream work. ”

WIL

Net nu heeft Nathalie Rahbani besloten Telenet te verlaten. “Ik eindig er op een hoogtepunt. Ik heb bij Telenet mooie dingen kunnen doen en kijk met veel liefde terug op die tijd. Maar het hoofd en het hart moeten op één lijn zitten. Volgend jaar word ik veertig en dat voelt voor mij aan als een kantelpunt.” Wat ze gaat doen, weet ze nog niet: “Alles ligt open.”

VRIJE TIJD

(Dromen van) reizen, op stap gaan met vriendinnen en fotografie.

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content