WIE

Delphine Beaumont (36)

IS

Algemeen directeur bij Voice Agency

WAS

Delphine Beaumont is een Française en studeerde van 2002 tot 2005 communicatie en reclame in Parijs (Efficom). Ze werkte aanvankelijk in de printsector en leerde daar de kneepjes van de digitale media en van projectmanagement. In 2014 kwam ze naar België om het nieuwe digitale communicatiebureau Digital Craftsmen uit te bouwen. Dat is een deel van de TBWA-groep, waarvoor Delphine al in Parijs werkte. "Ik was er businessdeveloper en projectmanager. We zijn dat jaar met een team van zeven medewerkers gestart en aan het einde waren we met elf", zegt Beaumont. Na twee jaar ging ze in de TBWA-groep naar Disruption Live. "Kris Govaerts, de CEO van TBWA België, vroeg me de accountmanagers die net bij de afdeling social media en change management waren gekomen, te coachen." Eind 2017 ging Beaumont naar BBDO om er een jaar als freelancer aan de slag te gaan. Eind 2018 kwam ze Patrick Parmentier tegen, de CEO van VO Group, waarvan Voice Agency een onderdeel is.

WIL

Delphine Beaumont noemt Voice Agency een "perfecte match". "Ik hou van een organisatorische uitdaging. Geef me een probleem en ik vind een oplossing", zegt ze. Over waar ze naartoe wil met Voice Agency is ze duidelijk. "Het bureau opnieuw positioneren. We willen dat Voice Agency verder groeit en niet alleen een productiebureau is, maar een echt reclamebureau wordt met een sterke strategie en data-analyse. Voice zocht iemand die een solide organisatie kan opzetten en het voor de klanten kan waarmaken. Communicatie en sociale media zijn constant in beweging en dat maakt het complex. We moeten zorgen voor juiste en relevante content. Om dat goed te doen, moeten we ambitieuze datadoelstellingen vooropstellen. Die data helpen ons te bewijzen dat wat we doen, van belang is voor de consument en de adverteerder."

VRIJE TIJD

"Ik heb een zoontje. En mijn vriend en ik hebben een huisje in de Ardennen. Daar wandelen we graag in de bossen."