Overal maakt de uitzendsector moeilijke tijden door, maar blijkbaar schrikt dat een marketingspecialist als Johan Sack niet af: "In de uitzendsector richt je je als marketeer vooral op de consument. Resultaten bereik je pas als je met het bedrijf een imago kunt opbouwen. Op een ogenblik dat de strijd om marktaandeel hard is, zijn een goed imago en een brede naamsbekendheid de sleutel tot succes." ...

Overal maakt de uitzendsector moeilijke tijden door, maar blijkbaar schrikt dat een marketingspecialist als Johan Sack niet af: "In de uitzendsector richt je je als marketeer vooral op de consument. Resultaten bereik je pas als je met het bedrijf een imago kunt opbouwen. Op een ogenblik dat de strijd om marktaandeel hard is, zijn een goed imago en een brede naamsbekendheid de sleutel tot succes." Sack zal zich als nieuwe marketing & communication manager van Creyf's België zowel op kandidaat-uitzendmedewerkers als op bedrijven richten. Creyf's is de poot Algemene Uitzendarbeid van de overkoepelende Solvus Resource Group. Johan Sack kan bogen op een ruime ervaring in de marketingwereld. Na het behalen van zijn graduaat marketing, ging hij in 1992 als marktresearcher aan de slag bij Black & Decker. Na een korte overstap keerde hij in 1995 terug naar Black & Decker, en werd er trade marketingmanager Benelux. In die hoedanigheid was hij verantwoordelijk voor de marketing en de strategische planning van de key accounts en begeleidde hij de opstart van DeWalt in België. Daarna koos de marketeer voor ISS: hij ging er aan de slag als operation manager business unit en klom geleidelijk op binnen het multinationale schoonmaakbedrijf. Zo was Sack van nabij betrokken bij de commerciële begeleiding van de diverse acquisities en het in de markt zetten van een eenduidig merk. Sack legt er de nadruk op dat hij zowel ervaring heeft in business-to-businessmarketing (bij ISS) als op het vlak van consumentenmarketing (Black & Decker). "Die combinatie zal ongetwijfeld goed van pas komen bij Creyf's België." In ieder geval zal het bedrijf de nodige aandacht blijven besteden aan e-recruitment. "On-linerekrutering mag in de ogen van sommigen niet echt een toekomst hebben, ik zie het als een ondersteuning van het kantorennet."A.M. [{ssquf}]Johan Sack (32). Wordt: marketing & communication manager bij Creyf's België (onderdeel Solvus).Vrije tijd: fietsen; fitness. "Op een ogenblik dat de strijd om marktaandeel hard is, zijn een goed imago en een brede naamsbekendheid de sleutel tot succes."