1. Mealhero heeft meer klanten

Wat tien seconden aandacht in het VTM-programma Kan iedereen nog volgen? met een start-up kan doen, ervoer Mealhero op 2 april. In het programma toont Lieven Scheire innovatieve nieuwe producten. Als klant van Mealhero, toonde Scheire ook diens makkelijk te bedienen stoomkoker. Daarmee kunnen ze de speciale diepvriesporties die ze online kopen klaarmaken. Mensen hebben zo met één druk op de knop een verse maaltijd zonder inkopen te doen of te koken. "We wisten pas een paar dagen voor de uitzending wanneer Mealhero in het programma zou komen", zegt medeoprichter Jeroen Spitaels. "We konden nog snel onze website aanpassen, een extra pallet toestellen bestellen bij onze fabrikant en een extra voorraad maaltijden inslaan. In de drie dagen na de uitzending verkochten we evenveel als normaal in een maand." Mealhero gebruikte ook op een slimme manier de sociale media om de cameo in het tv-programma onder een breed publiek te verspreiden.
...