Meer info op http://www.roulartaseminars.be
...

Meer info op http://www.roulartaseminars.beUiteraard legt u als ondernemer uw klanten in de watten, staat u altijd voor ze klaar en laat u hen voelen dat ze belangrijk zijn. Goede service is een attitude, maar het is in vele opzichten ook een discipline. Wie zich de moeite getroost om alle informatie over klanten en hun transacties te verzamelen, bewaren en analyseren, kan op basis van die gegevens zijn commercieel beleid finetunen. Informaticabedrijven als SAP, Microsoft Navision of het Belgische Selligent bieden voor dat soort verzamel- en analysewerk gespecialiseerde software aan. Die moet u toelaten boven de concurrentie uit te stijgen, dankzij customer relationship management ( CRM). De software combineert een grote database - waarin alle transacties nauwgezet worden bijgehouden - met modules om de data te analyseren en op basis daarvan beslissingen te nemen. Hoe gaat u vandaag met klanten om? Wat weet u van hen en hoe gebruikt u uw verzamelde kennis? En daaraan gekoppeld: welke voordelen kan CRM u bieden, tegenover welke investering? Op onze site helpen we u deze vragen te beantwoorden. Doe de test via http://www.trends.be/nl/crmGezonde bedrijven groeien: meer klanten, meer producten, meer medewerkers. Maar het succes heeft een prijs. Wie groeit, heeft extra kapitaal nodig - en betaalt daarvoor met zijn onafhankelijkheid. Misschien moet het bedrijf ook buitenlandse markten opzoeken en daar gelden soms andere regels. Met een herhaling op zaterdag 28 februari. Vanaf 12 uur. Vanaf 12 uur. In een business-to-businessomgeving kan de efficiëntie van een sales- en marketingorganisatie sterk opgedreven worden door te focussen op vier zaken: account management, channel management, sales- en marketinginformatie en compensatieplannen. Het Down to Business-seminarie, intussen al aan haar zesde jaargang toe, zet de mogelijkheden op een rijtje. De organisatie is in handen van de Stichting Marketing, Agoria, Industrie en Roularta Seminars. Vanaf 8 uur in het Diamant Conference Centre in Brussel. Groepsverzekeringen zijn in bedrijvenmeer en meer onderdeel van de loonpolitiek. Maar wat kan wel en wat kan niet met een groepsverzekering? Anne Claes, raadgevend actuaris bij AON Consulting, geeft in de studio antwoorden. Dit programma wordt herhaald op zondag 7 maart. Naar aanleiding van Batibouw op de Heizel behandelt notaris Van Tricht enkele vragen in verband met verbouwingen. Deze uitzending wordt herhaald op zaterdag 6 maart. Dirk Boogmans leerde eerst de regels van het risicokapitaal bij de Gimv, om daarna gedurende drie jaar de bouwgroep CFE op de rails te zetten. In 2001 keerde hij terug naar de Gimv, nu in een toppositie. Hoe hij de Gimv weer op het juiste spoor wil zetten, verneemt u vanaf 11.30 uur in de Salons Waerboom in Groot-Bijgaarden.