1. De Jogger komt met een ruime koffer voor een compact model. Met de derde rij stoelen in gebruik is die uiteraard zo goed als onbestaande: zowat 160 liter. Maar met de zesde en zevende stoel neergeklapt ontstaat een laadruimte va...

1. De Jogger komt met een ruime koffer voor een compact model. Met de derde rij stoelen in gebruik is die uiteraard zo goed als onbestaande: zowat 160 liter. Maar met de zesde en zevende stoel neergeklapt ontstaat een laadruimte van 506 liter. Die kan nog groter, als je de stoelen wegneemt, wat dankzij hun amper 10 kilo heel vlot lukt. Dan heb je 645 liter. De versie met vijf zitjes heeft een recordinhoud van 774 liter. 2. We reden met de TCe, die een kleine benzinemotor heeft. De ECO-G-100 heeft dezelfde benzinemotor, maar dan afgesteld om zowel op benzine als op lpg te rijden. Die versie is dus uitgerust met twee tanks, zonder dat het ten koste gaat van de kofferruimte. Rijden op lpg is veel goedkoper, en als de tank leeg is, schakelt de motor naadloos over op benzine. Rijd je beide tanks leeg, dan kun je rekenen op een autonomie van wel duizend kilometer. Instapprijs met zeven zitjes: 15.540 euro. 3. Volgend jaar volgt een derde versie van de Jogger. Die zal de benzinemotor combineren met een elektromotor. Details over die configuratie zijn nog niet bekend. Wel zeker is dat die Jogger de goedkoopste hybride auto op de markt zal zijn.