De luchthaven ziet ook potentieel in het gebruik van de Diabolo-infrastructuur om in de toekomst de drukke Noord-Zuidverbinding in Brussel te ontlasten. Brussels Airport gaat samen met de Nederlandse gemeente Den Haag en vervoerder Arriva werken aan de Lage Landen Lijn. De trein op die verbinding moet in december 2015 gaan rijden, of zoveel eerder als mogelijk. Op de lijn moet elk uur een trein gaan rijden, die stopt in Delft, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussels Airport, Brussel Centraal en Brussel-Zuid. Voor het gebruik van de trein hoeft niet gereserveerd te worden. Het tarief van het treinkaartje zal ongeveer even hoog liggen als dat van een reguliere intercity. (Belga)

De luchthaven ziet ook potentieel in het gebruik van de Diabolo-infrastructuur om in de toekomst de drukke Noord-Zuidverbinding in Brussel te ontlasten. Brussels Airport gaat samen met de Nederlandse gemeente Den Haag en vervoerder Arriva werken aan de Lage Landen Lijn. De trein op die verbinding moet in december 2015 gaan rijden, of zoveel eerder als mogelijk. Op de lijn moet elk uur een trein gaan rijden, die stopt in Delft, Rotterdam, Dordrecht, Roosendaal, Antwerpen, Mechelen, Brussels Airport, Brussel Centraal en Brussel-Zuid. Voor het gebruik van de trein hoeft niet gereserveerd te worden. Het tarief van het treinkaartje zal ongeveer even hoog liggen als dat van een reguliere intercity. (Belga)