Het Contactcenter werd opgestart op 14 april 2005. Het begon met het beantwoorden van vragen over de personenbelasting en de invordering van de belastingen. Iets later kwam de behandeling van vragen over voorafbetalingen en verkeersbelasting erbij. Sinds 2006 worden ook vragen rond registratierechten behandeld. In 2008 kwamen daar btw en vennootschapsbelasting bij en sedert begin 2009 worden ook vragen over het kadaster beantwoord.

"Dit initiatief toont aan dat voor Financiën de dienstverlening aan de burger en aan de onderneming van primordiaal belang is", zegt de interimvoorzitter van het directiecomité van Financiën, Hans D'Hondt, in een persbericht.

Het Contactcenter is elke werkdag bereikbaar van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02/57.257.57.

Het Contactcenter werd opgestart op 14 april 2005. Het begon met het beantwoorden van vragen over de personenbelasting en de invordering van de belastingen. Iets later kwam de behandeling van vragen over voorafbetalingen en verkeersbelasting erbij. Sinds 2006 worden ook vragen rond registratierechten behandeld. In 2008 kwamen daar btw en vennootschapsbelasting bij en sedert begin 2009 worden ook vragen over het kadaster beantwoord. "Dit initiatief toont aan dat voor Financiën de dienstverlening aan de burger en aan de onderneming van primordiaal belang is", zegt de interimvoorzitter van het directiecomité van Financiën, Hans D'Hondt, in een persbericht. Het Contactcenter is elke werkdag bereikbaar van 8 uur tot 17 uur op het nummer 02/57.257.57.