De winkelketen wil haar nieuwe concept voor hypermarkten in de 'G4' (Frankrijk, Italië, Spanje en België) ontwikkelen, de belangrijkste landen waar Carrefour actief is.

Daarnaast wil de distributeur zich vestigen in landen die een sterke groei kennen. Carrefour is al 10 jaar aanwezig op de Chinese markt en wil nu ook in India voet aan de grond krijgen. Carrefour zou een partnerakkoord hebben getekend met Future Group met het oog op de opening van 150 à 300 winkels in het land.

De winkelketen wil haar nieuwe concept voor hypermarkten in de 'G4' (Frankrijk, Italië, Spanje en België) ontwikkelen, de belangrijkste landen waar Carrefour actief is. Daarnaast wil de distributeur zich vestigen in landen die een sterke groei kennen. Carrefour is al 10 jaar aanwezig op de Chinese markt en wil nu ook in India voet aan de grond krijgen. Carrefour zou een partnerakkoord hebben getekend met Future Group met het oog op de opening van 150 à 300 winkels in het land.