Luchtverkeer boven België moet zo mogelijk blijven en de economische schade voor de bedrijven, die normaliter in de ettelijke miljoenen euro's loopt, kan dan maximaal worden beperkt.

Een eventuele staking omwille van "de ontevredenheid van een aantal personeelsleden" zou volgens VOKA-topman Peter Leyman onverantwoord zijn. Een staking treft niet alleen Brussels Airport, maar ook de andere luchthavens in ons land.

"Het functioneren van duizenden bedrijven hangt nauw samen met de activiteiten op de luchthaven. Het kan niet dat de ontevredenheid van sommigen al deze bedrijven, die niets te maken hebben met dit conflict, schade berokkent", aldus Leyman.

Luchtverkeer boven België moet zo mogelijk blijven en de economische schade voor de bedrijven, die normaliter in de ettelijke miljoenen euro's loopt, kan dan maximaal worden beperkt. Een eventuele staking omwille van "de ontevredenheid van een aantal personeelsleden" zou volgens VOKA-topman Peter Leyman onverantwoord zijn. Een staking treft niet alleen Brussels Airport, maar ook de andere luchthavens in ons land. "Het functioneren van duizenden bedrijven hangt nauw samen met de activiteiten op de luchthaven. Het kan niet dat de ontevredenheid van sommigen al deze bedrijven, die niets te maken hebben met dit conflict, schade berokkent", aldus Leyman.