Dat blijkt uit de statistieken van sectorfederatie Febiac. Ook andere voertuigcategorieën blijven het moeilijk hebben, met uitzondering van bromfietsen (+12,7 procent ten opzichte van 2019) en van aanhangwagens (+19,3 procent). De verkoop van bestelwagens ligt in de eerste vier maanden op nagenoeg hetzelfde niveau als voor de coronacrisis. Opmerkelijk: luxemerk BMW blijft tot en met april de rangschikking aanvoeren als best verkochte merk in België, met een marktaandeel van 10,46 procent. Op de tweede en derde plaats staan Volkswagen en Peugeot. (Belga)

Dat blijkt uit de statistieken van sectorfederatie Febiac. Ook andere voertuigcategorieën blijven het moeilijk hebben, met uitzondering van bromfietsen (+12,7 procent ten opzichte van 2019) en van aanhangwagens (+19,3 procent). De verkoop van bestelwagens ligt in de eerste vier maanden op nagenoeg hetzelfde niveau als voor de coronacrisis. Opmerkelijk: luxemerk BMW blijft tot en met april de rangschikking aanvoeren als best verkochte merk in België, met een marktaandeel van 10,46 procent. Op de tweede en derde plaats staan Volkswagen en Peugeot. (Belga)