Eind 2014 kondigde Telenet eveneens een prijsverhoging aan en dat veroorzaakte toen een storm van verontwaardiging. Er werd een petitie opgezet en groepsaankopen bij andere providers georganiseerd. Maar uiteindelijk leidde dat niet tot klantenverlies. De prijzen jaarlijks aanpassen is routine in de telecomsector, zegt Porter vrijdag, die toegeeft dat de communicatie vorig jaar niet zo goed verlopen is. Nu verwacht hij minder heisa. "De mensen zullen er deze keer niet zo door schrikken." De communicatie over de prijsverhoging aan de Telenet-klanten volgt in januari, de aanpassing zelf later op het jaar. (Belga)

Eind 2014 kondigde Telenet eveneens een prijsverhoging aan en dat veroorzaakte toen een storm van verontwaardiging. Er werd een petitie opgezet en groepsaankopen bij andere providers georganiseerd. Maar uiteindelijk leidde dat niet tot klantenverlies. De prijzen jaarlijks aanpassen is routine in de telecomsector, zegt Porter vrijdag, die toegeeft dat de communicatie vorig jaar niet zo goed verlopen is. Nu verwacht hij minder heisa. "De mensen zullen er deze keer niet zo door schrikken." De communicatie over de prijsverhoging aan de Telenet-klanten volgt in januari, de aanpassing zelf later op het jaar. (Belga)