Telenet-CEO John Porter: ‘Protesterende klanten verwachten van ons betrokkenheid’

CEO van Telenet, John Porter © BELGA

Telenet-CEO, John Porter reageert op de kwade reacties van vele Telenetklanten na de aangekondigde prijsverhoging. “Ze verwachten van ons betrokkenheid en willen gehoord worden.”

De Telenet-klanten die protest hebben aangetekend tegen de onlangs aangekondigde prijsverhoging “verwachten van ons betrokkenheid en willen gehoord worden.” Dat zei Telenet-CEO John Porter in de marge van de voorstelling van de nieuwe televisiebundels Play en Play More.

“We zijn meer dan bereid om dat te doen en we zullen dat veel meer doen in de volgende dagen en weken. We zullen met hen bekijken of we andere producten in ons portfolio hebben die meer passen bij hun noden.” Porter zei nog niet te geloven dat de ruim 60.000 Telenet-klanten de provider willen verlaten.

“Onze klanten spenderen meer tijd online”, zegt Porter “En het aantal toestellen dat met het internet verbonden is, is gestegen. Mensen willen meer snelheid en willen dat ook buitenshuis. Daarvoor zijn investeringen nodig van honderden miljoenen.”

Als er mogelijkheden zijn om tariefformules in prijs te verlagen, dan zegt Porter daartoe bereid te zijn – “zoals met Play nu, bijvoorbeeld”. Play en Play More vervangen het huidige Rex en Rio. Play wordt het nieuwe basisproduct, zal minder kosten dan Rex en er wordt onder meer een terugkijkfunctie toegevoegd. (Belga/NS)

Fout opgemerkt of meer nieuws? Meld het hier

Partner Content